Selasa, 10 Mac 2009

Alid

london6

alid @ uk

Maksud nama Abdul khalid iaitu "Yang Kekal" ironinya bertepatan dengan personility beliau. Lahir tanggal 21 april 82 dan dalam kumpulan taurus , anak ke 2 dari 6 adek beradek..Menurut kajian Dr fadilah kamsah individu yang lahir pada bulan april menpunyai daya ingatan kuat, Gerak hati yg sangat kuat, Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain, Sangat berani dan tiada perasaan takut dan sopan santun dan pemurah(yup). Menurut kajian lagi personility beliau cendrung untuk berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.

Abdul khalid atau labih di kenali sebagi alid , merupakan penasihat Blog Pandanvilla dan juga penyumbang gambar gambar yang terkini.Di antara sumbangan beliau seperti Banjir, tanah susur di miri dan banyak lagi.

Berkelulusan dalam jurusan Computer studies, beliau menceburkan diri dalam kerjaya sebagai tenikal assistan(TA) di JKR (Jabataan Khalid Raya) Kuala Belait. Selain minat yang mendalam dalam dunia Motosikal atau skuter beliau jua mempunyai pengelaman yang luas dalam dunia photography. bersambung....

Tiada ulasan: